Rabu, 31 Oktober 2012

Boo aat.. yuu... n lia..


Buat sahabatku zalia n ayu..
Sahabat..
Tiada harga paling mahal kecuali nilai sahabat yang sangat mahal tiada bandingan…
RM0= kasih sayangkupadamu
Rm0= sebuah senyuman wat kamu
Rm0=kehadiranmu yg sangat indah
Rm0=  untuk sebuah doa
Rm0= nilai sebuah persahabatan sangat berharga buat diriku ini…
Semuanya hanya lah free.. sb aku tahu Allah tak pernah berkira ngn kita.. dan aku bersyukur…  atas kurnia ini…
Hanya … doa ku dapat ku kirimkan kepada kalian… semoga persahabat yang dibina .. akan sampai ke jannah..
Andai kater diri  ini tiada lagi iringi lah aku dengan doamu… hanya doa  yang tulus dapat menghubungkan kita ke Jannah syurga yang hakiki..
Sahabat andai kau berduka.. aku turut rasa deritanya.. andai kau bahagia aku turut rasa bahagianya.. sebab  hanya tuhan  jew yang tahu bertapa aku sangat sayangkan sebuah persahabtan.. setiap pertemua pasti ada I perakhirnya.. namun berdoalah biar perakhirannya nanti kita di temu jua disyurga.. moga Allah member I rahmat kepada kamu semua… tq sb sudi terima diri ini seadanya…
Kekurangan diriku  ada pada kelebihanmu..
Kelebihanku ada pada kekuranganmu..
Kita saling memerlukan.. ibarat pensil ngn pemadam..


Ikuti kesah pensil n pemadam :



PENSIL : Saya minta maaf 

PEMADAM : Untuk apa? Awak tak buat salah dengan saya pun

PENSIL : Saya minta mmaf disebabkan saya, awk cedera. Setiap kali

saya buat silap awk mesti ada disitu untuk membetulakan

kesilapan saya, awk kehilangan sebahgian  dari diri awk, 

awk semakin kecil.

PEMADAM : Tak pe saya xkisah tentangnya kerana saya dibuat

untuk membetulkan kesilapan yang awk buat. 

Walaupun satu hari nanti saya tahu bahawasa nya

saya akan hilang, saya bangga dengan 

kerja saya ni. Jadi jangan riso la sebab

saya benci tengok muka awk sedih....
 
begitulah sebuah persahabatan yg sangat utuh.. dan bernilai dari pemberian rahmat Allah... bersyukur lah atas nikmatnya..


 ini lah dak... yang giler2... cikit... tp... aku sayang sangat2 dieorang nie...huhu...
 Good luck final nt k...huhuhu








Tiada ulasan: