Selasa, 22 Mac 2011

kenagan jew....

Salam
Lama tak menulis dah.. ermm.. nak share something lah,aritu aku terlihat seseorang aku sangat mengenalinya,apa hubungan dia n dak perembuan tuh aku tak nak amik tahu lagi cukuplah setakat itu, biarlah dak perempuan tu,tulis kat album pic dia my frndz tapi disudut hati ini sukar nak percaya,mana taknye aku kenal sangat dia,dia pemalu ngn semua orang,yang perlik tu tanpa segan silu boleh amik gambar berdua??nampakan.. ia bukan hanya setakat kawan tapi,ia lebih dari itu,takpelah memang antara aku dengan tidak ada ape-ape lagi dah,sudahlah aku tak nak mengenagkan dia,dia bukan miliku,dan aku bukan milik ku,cukuplah aku mengenalisnya hampir  5 tahun dulu… ape yang ku dambakan ialah cinta yang lebih angong dari Allah,tq Allah kerana selamatkan aku dari bermimpi disiang hari,aku berharap Allah da disamping aku,aku tidak lagi cinta dari manusia yang tidak kekal selamanya,buat si dia aku Cuma mampu berdoa agar dia bahagia disamping dia tersayang..terima kasih untuk segalanya,kenangan dulu akan kubawa sampai hujungn nyawaku,ku berharap dia mendoakan terbaik buat aku juga..insyAllah,tidaklah aku menoleh padanya lagi, ya Allah tabahkan aku harungi semua dugaan ini,walau sebesar duagan pun,ku berharap aku dapat lalui nya,kautkan aku,tingkat iman n takwa hanya untukmu ya Allah,hadirkanlah cinta suci buatmu untuk ku dan hadirkanlah cintaku hanya untuk mu,aku yakin akan kehadiranmu ya rabbi,hanya kau tetap dihati ini,aku yakin kau ada disamping ku…

Tiada ulasan: