Khamis, 12 April 2012

Hidup

hidup ini tiada sape yang tahu akan pengakhiranya.. tiada sape dapat tahu akan kehadiranya..tapi sebagai manusia kita hanya ikut segala perintahnya dan jauhi larangannya dan terima seadanya... ermm. begitulah aku..hidup dan matiku hanyalh kerana Allah.. jalan yang aku laluinya adalah bimbingan dari yang satu yang esa.. aku bersyukur kerna dilahirkan didunia ini.. dan melaluinya penuh keindahan warna bumian ini... Allah cipkan pelbagai warna kehidupa yang cukup indah.. subahanAllah...dalam kehidupan itu aku lalui aku banyak yang aku leant darinya.. belajar menghargai..dan yang paling penting belajar mensyukurinya...

2 ulasan:

NOOR AFIQAH berkata...

moga kita sama-sama sentiasa mensyukuri segala nikmat kurniaaNYA... insyaALLAh.. AMIN...

best sebenarnya if kita benar2 merasa kebesaranNYA... rindu sangat nak bertemu dengan ALLAH.. rinduu sangat2 ngah... bila kita rasa hidup ni hanya untuk ALLAH je...

ana berkata...

toi... aku harap juga aku akan merasai sentiasa rindu akannya.. rasa kehadiranya...mudah2an aku laluinya dengan tabah n sabar dimuka bumi Allah nie.... insyaAllah amin..